Tuesday, December 3, 2013

Urari si Felicitari de Mos Nicolae

Iti doresc ca aceasta perioada sa iti aduca si tie multe zambete frumoase de la oamenii din jurul tau si sa poti impartasi tot ce ai tu mai bun cu ei. Lumina in suflete si multa sanatate. Anul acesta Mos Nicolae iti va lasa la geam un pupic de la mine… Sufla pe geam sa se abureasca, iar daca nu vei reusi sa-l vezi, fie, vino la mine sa ti-l mai dau odata. Lustruieste-ti ghetele si dupa... mergi la culcare! Nu conteaza ca esti singura... Mos Nicolae va veni si iti va pune in ghetute doar zambete si voie buna... sa le imparti apoi in stinga si in dreapta:) Si eu o sa vreau un zimbet! Sa-mi pastrezi unul! Citeste mai multe Mesaje, Urari, Felicitari de Mos Nicolae pe Blogul lui Costel. Anunt important! Anul asta, in plina criza financiara, Mos Nicolae ii scuza pe cei care nu mai au ghetute si va lasa cadourile in papuceii de casa! Chiar trebuie sa-ti pregatesti ghetutele, acum nu mai ai nicio scuza! Aseara m-am strecurat la tine in casa si ti-am lasat un cadou, dar nu in ghetute, ci pe obraz… Ti-am dat un pupic pe care-l astept sa mi-l intorci inzecit!

No comments:

Post a Comment